Klinika fizjoterapii Profizjoclinic
CO POKAZUJE SESJA WIZERUNKOWA KLINIKI?
– PROFESJONALIZM I KOMPETENCJE PRACOWNIKÓW – zdjęcia pokazują specjalistów w trakcie wizyt i zabiegów, podkreślająć ich umieję†ności i doświadczenie,
– ATMOSFERĘ I WYPOSAŻENIE - Wnętrza, wyposażenie kliniki i sprzęt, na jakim pracują specjaliści może być istotne dla potencjalnych klientów.
– RELACJE I ZAUFANIE – zdjęcia interakcji między personelem a pacjentami budują zaufanie i pokazują ludzką, przyjaznę stronę kliniki.
– ZABIEGI, PROCEDURY - zdjęcia mogą prezentować różne procedury terapeutyczne i rehabilitacyjne, co pomaga potencjalnym klientom zrozumieć, czego mogą się spodziewać.
– HUMANIZACJA MARKI: zdjęcia pracowników w naturalnych, niewymuszonych sytuacjach pomagają w budowaniu bardziej osobistego i przyjaznego wizerunku firmy.
GDZIE I JAK MOŻNA WYKORZYSTAĆ ZDJĘCIA Z TAKIEJ SESJI?
- na stronie internetowej i wizytówce Google,
- w mediach społecznościowych; postach, relacjach itp.
- kampaniach reklamowych,
- w artykułach internetowych, wpisach na bloga i materiałach drukowanych,
- na banerach reklamowych, roll-upach i w materiałach promocyjnych,
- w prezentacjach i e-bookach.