Sesje gabinetów i salonów kosmetycznych

Profile salonów kosmetycznych na FB i Instagramie najczęściej pełne są zdjęć paznokci (bo takie fotki najłatwiej i najszybciej można zrobić komórką). Ale takie profile są niestety monotonne i nudne ;-(

Wiele osób korzysta z bezpłatnych zdjęć stockowych (które są dostępne np. na Pixabay). Ja też lubię te zdjęcia, są ładne i estetyczne, i bardzo często zrobione w miejscach, gdzie bez problemu można rozstawić profesjonalne oświetlenie (często jest to poprostu studio fotograficzne). Te zdjęcia świetnie nadają się do przygotowania postu sprzedażowego z ofertą salonu, ale... o dziwo często nie przynoszą takiego odzewu, jakiego się spodziewasz. Dlaczego? Bo z tych zdjęć korzystają wszyscy i pojawiają się one na stronach wielu salonow kosmetycznych. Poza tym przedstawiają one zwykle wyretuszowane modelki podczas zabiegu.

NA TYCH ZDJĘCIACH NIE MA TEGO, CO NAJWAŻNIEJSZE - CIEBIE, TWOJEGO PERSONELU i KLIMATU, KTÓRY PANUJE W TWOIM GABINECIE. Nie ma tego wszystkie, co decyduje o tym, że klienci lubią do Ciebie/do Was przychodzić. 

 

CO ZROBIĆ, ŻEBY ZAINTERESOWAĆ ODBIORCÓW SWOJĄ OFERTĄ I PRZYCIĄGNĄĆ NOWYCH KLIENTÓW?

Pokazać siebie! Przy pracy, w salonie...

Ludzie lubią autentyczność. Chcą też wiedzieć, czego mogą oczekiwać, gdy przekroczą progi Twojego gabinetu/salonu. Jakich ludzi spotkają?

 

DLATEGO SESJA ZDĘCIOWA ZROBIONA W TWOIM GABINECIE MA OGROMNE ZNACZENIE WIZERUNKOWE. To właśnie autentyczność i wiarygodność personelu przyciąga klientów do gabinetów beauty, a nie wyretuszowane zdjęcia pięknych modelek. Zdjęcia stockowe mogą być oczywiście uzupełnieniem prezentacji oferty, ale na pewno nie powinny stanowić większości przekazu marketingowego - bo nie budują zaufania do gabinetu. To tylko ładne obrazki, które niewiele mówią o tym, co klientka naprawdę zastanie w gabinecie.