PRACOWNIA KRAWIECKA nr 17

Pracownia nr 17 to miejsce, które powstało z marzeń i pasji.

Aneta, żałożycielka pracowni, przez wiele lat była... urzędniczką Pracowała we wrocławskich urzędach i pełniła tam różne poważne funkcje... Można powiedzieć, że w swojej urzędniczej karierze osiągnęła naprawdę sporo. Była szefem dużego wydziału i z-cą dyrektora generalnego poważnej instytucji.

Zawsze marzyła jednak, żeby projektować własne ubrania i stworzyć własną markę. Aneta od dziecka sama szyła, a pierwszą koszulę uszyła (z niemałym trudem) w wieku 10 lat.

Do odważnych decyzji czasem się długo dojrzewa, więc ona także musiała dojrzeć. Była już po 40., gdy parę rzeczy w jej życiu tak się poukładało, że potrzebowała zmian. Zdecydowała wtedy: "Stawiam wszystko na jedną kartę" Odeszła z urzędu i otworzyła pracownię. Był rok 2017...

Praca w urzędzie a prowadzenie własnego biznesu to dwie różne bajki, więc początki nie były dla niej łatwe. Aneta wielu rzeczy musiała się nauczyć... Zawsze wierzyła jednak, że jeśli się czegoś bardzo pragnie, to musi się udać. Jej Pracownia nr 17 znajduje się na wrocławskim artystycznym Nadodrzu, gdzie wśród klimatycznych uliczek, można poczuć klimat przedwojennego Wroclawia i niecodzienną atmosferę rzemieślników, artystów, restauratorów i sklepikarzy. Jeśli jeszcze tutaj nie byłaś/-łeś, zapraszam Cię serdecznie...

Pracownia nr 17 to pracownia krawiecka i butik hand-made w jednym. A to oznacza, że możesz tu uszyć ubrania na miarę, zlecić przeróbki krawieckie lub kupić gotowe rzeczy, które wiszą na wieszaku. 

OFERTA USŁUG KRAWIECKICH Pracowni obejmuje:
- przeróbki ubrań - m.in. zwężanie oraz poszerzanie nogawek i rękawów, skracanie spodni, wszywanie suwaków, przyszywanie guzików, naszywanie łat i aplikacji, zwężanie i poszerzanie ubrań (płaszczy, marynarek, żakietów, sukienek, kurtek),
- projektowanie ubrań,
- szycie ubrań na miarę,
- szycie i przerabianie sukni ślubnych,
- cerowanie i szycie artystyczne,
- dekorowanie ubrań.

Sesja dla Pracowni nr 17 to typowa sesja wizerunkowa, której celem było:

– stworzenie wizerunku Pracowni jako miejsca twórczego, w którym pracują przyjaźni, otwarci i kreatywni ludzie,

– przedstawienie osób, które tu tworzą i pracują (zanim klient przyjdzie i zdecyduje się skorzystać z usługi, chce zobaczyć, do kogo przyjdzie, co go czeka - dlatego zadaniem fotografii wizerunkowej jest oswajanie klienta z sytuacjami, w których może się znaleźć), 

– pokazanie odbiorcom i potencjalnym klientom, jak wygląda proces twórczy i codzienna praca w Pracowni, 

– zrobienie zdjęć potrzebnych do stworzenia oferty Pracowni, 

– zainteresowanie odbiorcy/potencjalnego klienta miejscem i usługami. 

Zauważ, że rzadko fotografuję puste wnętrza. Robię to celowo. Wolę fotografować wnętrza, w których tętni życie, wre praca, są ludzie i emocje. Chodzi o to, żeby odbiorca widział, że są to miejsca, do których przychodzą ludzie, w których jest ruch.