Sesja wizerunkowa: 5 korzyści, które przyniesie Ci jedna sesja zdjęciowa

ZASTANAWIASZ SIĘ, CZY SESJA WIZERUNKOWA JEST CI POTRZEBNA? 

PRZECZYTAJ 5 pytań poniżej.

Jeśli chociaż na jedno z nich odpowiedsz "TAK", to znaczy, że poważnie powinieneś rozważyć pomysł sesji wizerunkowej:

1. Rozwijasz markę osobistą lub prowadzisz firmę, dla której ważny jest wizerunek firmy i pozyskiwanie klientów?

2. Budujesz stronę internetową, działasz w social mediach i zależy ci na rozszerzaniu grupy odbiorców swoich usług oraz produktów?

3. Chcesz zaistnieć w świecie on-line i świadomości klientów?

4. Pracujesz z ludźmi, kontaktujesz się z ludźmi, szukasz kontaktów?

5. Jesteś fachowcem w swojej dziedzinie i świadomie budujesz swój wizerunek?

Czas przejść do konretów. Chcesz wiedzieć, co zyskasz dzięki sesji wizerunkowej? 

1. ZBUDUJESZ SWÓJ WIZERUNEK

Sesja fotograficzna to świetny pretekst, żeby dopracować lub zbudować swój wizerunek.

Moim zadaniem jest nie tylko zrobienie zdjęć, ale pokazanie Cię w odpowiednim kontekście. 

W zależności od tego, w jakiej branży działasz doradzę Ci, w co się ubrać, jakie kolory wybrać i na co zwrócić uwagę. Pomogę Ci dopracować Twój niepowtarzalny styl ;-) 

Współpracuję ze stylistką, więc jeśli chcesz się w końcu dowiedzieć, w czym jest Ci dobrze i jak mądrze skompletować swoją szafę, będzie taka możliwość ;-) 

2. WYRÓŻNISZ SIĘ NA TLE KONKURENCJI

Wszyscy, którzy działają w branży usługowej mają konkurencję i zastanawiają się, jak się się wyróżnić, jak być lepszym od innych?  

Odpowiedź jest prosta, choć wcale nieoczywista dla wszystkich. Warto postawić na swoją osobowość i indywidualizm. To Ty jesteś niepowtarzalna/-y. Często się tego boimy, bo chcemy sposobać się wszystkim, natomiast najwierniejszy klient to ten, który Cię polubi i wyznaje podobne wartości jak Ty. Nie bój się być sobą... Bądź autentyczny, a budując relacje z klientem opowiedz o swoich porażkach i sukcesach, pokaż swoją ściężkę dochodzenia do tego miejsca, w którym jesteś. Jeśli wypracowałaś/-łeś swoje autorskie metody działania, opowiedz o nich... TY JESTEŚ NAJLEPSZĄ WIZYTÓWKĄ SWOJEJ FIRMY.  

3. POKAŻESZ SIĘ Z PROFESJONALNEJ STRONY

Nie ma się co oszukiwać - warto postawić na profesjonalizm i jakość.

Ludzie oceniają poziom Twoich usług i produktów po jakości Twoich zdjęć. Dobre zdjęcia przyciągają uwagę i świadczą o tym, że działasz profesjonalnie (zależy Ci na jakości i inwestujesz w działania marktingowe), a nie kombinujesz metodą chałupniczą: na razie wszystko robię sam - bo przecież pisać to każdy głupi umie, a do zdjęć mam komórkę ;-) 

4. DOSTANIESZ NARZĘDZIE DO BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTEM  

Zaplanowana i przemyślamn sesja wizerunkowa daje Ci narzędzia do budowania zaufania i komunikowania się z klientem.

Ale tylko wtedy, gdy sesja wizerunkowa to nie są 4 zdjęcia portretowe (co proponuje większość fotografów), które wykorzystasz w bardzo wąskim zakresie. Pełna sesja wizerunkow apokazuje Cię w różnych kontekstach i działaniach. Jeżeli prowadzisz media społecznościowe doskonale wiesz, że potrzebujesz róńych zdjęć, żeby budować treści i angażować swoich odbiorców.  

6. UWIERZYSZ W SIEBIE I ZŁAPIESZ WIATR W ŻAGLE

To działa i naprawdę tak jest. Kiedy dostaniesz profesjonalne zdjęcia, na których WYGLĄDASZ DOBRZE i dostaniesz odpowiednie narzędzia do działania, poczujesz przypływ energii, swoją