Jak sprzedawać swoje USŁUGI w MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH?

Jeżeli działasz w branży usługowej, na pewno wiesz, jak ważne jest pozyskiwanie nowych klientów i wyróżnienie się spośród konkurencji.

Dziś większość firm usługowych przenosi swoje działania marketingowe do internetu. Internet daje szerokie możliwości, ale nie wystarczy założyć strony internetowej i fanpejdża na FB. Nie wystarczy publikować byle co i kiedy masz czas, żeby SPRZEDAĆ SWOJE USŁUGI.

Żeby sprzedawać swoje usługi przez media społecznościowe, trzeba rozumieć, jak działają tutaj mechanizmy sprzedaży: 

  • Sprzedaż rzadko odbywa się po pierwszym kontakcie: klient zobaczył, czym się zajmujesz i natychmiast się zdecydował/umówił się na spotkanie. Dziś PROCES decyzyjny klienta trwa dłużej, bo możliwości wyboru jest dużo.   
  • Media społecznościowe służą budowaniu relacji. Mogą cię doprowadzić do sprzedaży swoich usług, ale nigdy od tej sprzedaży nie zaczynaj. Sprzedawanie to droga, do której dojdziesz w 4 kolejnych krokach.  

 

1. KROK PIERWSZY

POSTARAJ SIĘ WYRÓŻNIĆ SIĘ Z TŁUMU/ zdobyć uwagę klienta (Masz chwilę, żeby go zatrzymać lub stracić. Jeśli Ci się nie uda, to klient pójdzie dalej i zajrzy na stronę kogoś innego). 

2. KROK DRUGI

Żeby zatrzymać klienta na dłużej, musisz go ZAINTERESOWAĆ. Przekonać, że Twoje usługi są odpowiedzią na jego potrzeby. Temu  służą merytoryczne posty na twoim Fanpejdżu. Ich zadaniem jest edukowanie i odpowiadanie na pytania nurtujące klienta. W ten sposób BUDUJESZ ZAUFANIE DO SIEBIE i swojej marki. 

3. KROK TRZECI

ZBUDUJ RELACJE z klientem. DZIĘKI RELACJOM zyskujesz SYMPATIĘ. To bardzo ważny krok, bo chętniej kupujemy od ludzi, których lubimy. 

Dlaczego piszę o tym wszystkim w kontekście zdjęć wizerunkowych?

Ponieważ dobrze przemyślana sesja pomaga nam zrealizować każdy z tych kroków.

NIKT NIE SPRZEDA TWOICH USŁUG LEPIEJ NIŻ TY SAMA/TY SAM. Musisz jedynie mądrze zbudować swój wizerunek, postawić na osobowość, przełamać niepotrzebną nieśmiałość i wstyd. I STAĆ SIĘ TWARZĄ SWOJEGO BIZNESU. 

ZAPRASZAM DO KONTAKTU

tel.: 668 47 64 64

mejl: luizar@interia.pl