Marlena, właścicielka Krawcowni

Pani Marlena jest krawcowa i właścicielką "Krawcowni", niewielkiej pracowni krawieckiej na Różance. 

Pani Marlena ma grono swoich stałych klientów, ale postanowiła dotrzeć do nowych i pokazać się jako sympatyczna, godna zaufania osoba.  

Zdecydowala się na sesję wizerunkową, ponieważ postanowiła promować swoje usługi i zakład w internecie. Potrzebowała zdjęć do mediów społecznościowych (głównie na Facebooka) i do Panoramy Firm. 

"Kracownia" pani Marleny jest marką, którą stworzyła sama i zależy jej, żeby klienci kojarzyli jej zakład z jej osobą. Dlaczego to takie ważne? 

  • Bo dzięki temu MARKA PRZESTAJE BYĆ BEZOSOBOWĄ NAZWĄ. Pokazujesz, że stoi za nią konkretna, sympatyczna osoba.

  • BO POZYTYWNY WIZERUNEK BUDUJE ZAUFANIE KLIENTÓW. Profesjonalizm jest bardzo ważny, ale klient chętniej do Ciebie przyjdzie, jeżeli Cię polubi. 

  • Usługi powinny mieć ludzką twarz, a NAJWIĘKSZYM ATUTEM każdej firmy jest OSOBOWOŚĆ I CHARAKTER ludzi, którzy ją tworzą. To Cię wyróżnia spośród konkurencji!

  • Pokazując siebie i to, co robisz, budujesz RELACJE I WIĘŹ ze swoimi odbiorcami.

Pani Marlena wykonuje nie tylko poprawki krawieckie, ale szyje także nowe rzeczy według własnych projektów.